کارت آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی

۳۴۱۹۳۴ نظر

کارت آزمون استخدام سازمان تامین اجتماعی

 متقاضیان محترم آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی که موفق به ثبت نام در این آزمون شده‌اند، در این صفحه می‌توانند  اخبار و اطلاعیه‌های مربوط به زمان چاپ کارت آزمون و دیگر اطلاعات مفید و منابع را مشاهده و بررسی نمایند.

 

خبر ۱۱ مهر ۱۴۰۱-دریافت کارت آزمون استخدام سراسری سازمان تامین اجتماعی سال ۱۴۰۳

ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون استخدام سراسری سازمان تامین اجتماعی سال ۱۴۰۳ به اطلاع می‌رسانیم، کارت شرکت در آزمون، از تاریخ سه شنبه ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرسhrtc.ir  قرار خواهد گرفت. آزمون در روزجمعه ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ در مراکز استانها برگزار خواهد شد. ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج و به هنگام چاپ کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید. لاز م به ذکر است صدور کارت شرکت در آزمون ، به منزله تایید اطلاعات ارسالی از سوی داوطلبان نبوده و اصل مدارک داوطلبان پس از اجرای آزمون، مورد بررسی قرار خواهد گرفت .

 

منابع مطالعاتی برای مصاحبه استخدامی سازمان تامین اجتماعی
در این بخش، همه‌ی منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمون‌های استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روان‌شناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. با مراجعه به لینک مورد نظر، می‌توانید مطالب دلخواه‌تان را مطالعه کنید.

 

لینک‌های مفید و کاربردی برای استخدام سازمان تامین اجتماعی
در این بخش به منظور دسترسی بهتر، صفحات مهم و کاربردی فهرست شده‌اند. شما می‌توانید در صورت نیاز به هر صفحه، روی لینک مورد نظر کلیک نمایید.

 

گوش به زنگ باشید!

با فعال‌سازی این خدمت، دیگر نیازی به بررسی مکرر وبسایت نیست و به محض انتشار خبر مهم در این صفحه از طریق پیامک و تماس تلفنی از آن اطلاع خواهید یافت!
سوالات متداول
ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۳۴۱٬۹۳۴ نظر برای استخدام جدید تامین اجتماعی سال ۱۴۰۳ (اطلاعیه جدید)

  • h
    hosseyn j
    ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۰۱:۵۸
    سلام دوستان
    کسی هست اطلاعات درست و مطمنی داشته باشه
    بگه که فرق پیمانی و قرارداد معین تو چیا هست؟
    امنیت کدوم بیشتره چطوریه کلا
    ممنونتونم دوستان عزیز
    • م
      محکوم به کار
      ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۰۰:۲۵
      سلام وقت همگی بخیر
      خوش به حال خیلی‌هاشون که بیکارین و دارین درس میخونین
      والا ماکه فعلا نمیتونیم درست بخونیم
      قدر تک تک لحظه‌ های زندگیتون بدونین
      همه چی کار اداری نیست
      من خودم کارخونه کار میکنم هر روز 12 ساعت راضیم هستم باهمه سختی هاش
      هر کی زحمتشو کشیده انشالله موفق بشه
      فقط دنبال آزمون نباشین دنبال کارم باشین همه قراراست کارمند بشن
      خیلی وقت کامنت میخونم گفتم ی کامنت یادگاری بذارم
      موفق موید باشید
      • 😎
        😎علی
        ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۰۰:۴۷
        والا من هم 12 ساعت کار میکنم متاهل هم هستم و شب ها هم درس میخونم. برای دیگری کار کردن کلا اشتباهه باید برای خودت کار کنی
        باز دولتی بهتر از شرکت های خصوصی هست من که خسته شدم و می‌خوام از بند این 12 ساعت حمالی (ببخشید خودمو میگم) خلاص بشم و کمی هم نرمال زندگی کنم
        • ص
          صادق
          ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۰۱:۳۴
          لطفا وقتی قصد دارید کار دولتی انجام بدید این عبارت برای دیگران کار کردن رو استفاده نکنید .کار دولتی برای کارفرما کار کردن نیست .برای مردم کار کردنه.در شغل نهاد عمومی کارفرمای شما مثل یک کارخونه یک فرد خاص نیست بلکه شما برای مردم کار میکنید
      • س
        سمندوون
        ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۰۰:۰۸
        نمی دانم چرا حس میکنم نتایج تا جمعه میاد حسی میگما انقدر از بلاتکلیفی بدم میاد حاضرم بگن قبول نشدی ولی از نظر زمانی منتظر خبر نباشم ازمون ارشد هم دادم اعلام نتایج افتاد یک ماه دیگه واقعا تو دنیا تنها کشوری هستیم تاریخ و زمان افراد جامعه هیچ ارزشی نداره

        لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

        ثبت پاسخ