هزینه ۲ میلیون تومانی ارزیابی تکمیلی آزمون استخدام معلم

۷ نظر

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش درباره هزینه مرحله ارزیابی تکمیلی پذیرفته‌شدگان در مرحله اولیه آزمون استخدام معلم گفت: هزینه این مراحل حدود دو میلیون تومان است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار روز دوشنبه سوم اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد و پذیرفته‌شدگان در مرحله اولیه باید در مراحل ارزیابی تکمیلی، معاینات پزشکی و گزینش شرکت کنند.

قرار است ۲۸ هزار نفر از طریق این آزمون برای مدارس ابتدایی استخدام شوند و با اعلام نتایج اولیه تا سه برابر ظرفیت برای مرحله مصاحبه و گزینش معرفی شده‌اند.

طبق مصوبه دولت، سقف هزینه ارزیابی تکمیلی به ازای هر داوطلب، ۱۴۰۰۰۰۰۰ ریال و سقف هزینه بررسی صلاحیت‌های عمومی و سلامت پزشکی ۱۴۵۰۰۰۰۰ ریال به ازای هر داوطلب است.

علی فرهادی؛ سخنگوی وزارت آموزش و پرورش درباره هزینه مرحله ارزیابی تکمیلی و بررسی پزشکی، پذیرفته‌شدگان در مرحله نخست آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش گفت: نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار اعلام شده است و پس از ارزیابی تکمیلی و گزینش، ۲۸ هزار نفر پذیرش خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید

هزینه مرحله مصاحبه آزمون استخدام آموزگار ۳ میلیون تومان است؟

وی افزود: داوطلبانی که در مرحله نخست آزمون آموزگاری پذیرفته شده‌اند باید مدارک خود را در سامانه اعلام شده بارگذاری کنند و از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت به کانون‌های ارزیابی برای مصاحبه دعوت شده‌اند.

فرهادی ادامه داد: در کانون‌های ارزیابی مصاحبه تخصصی، ارزیابی سلامت جسمانی، مسائل روانشناختی و شاخص‌های مربوط به شغل معلمی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که آیا پذیرفته شدگان باید برای مراحل ارزیابی تکمیلی و بررسی پزشکی، ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان پرداخت کنند؟ گفت: براساس مصوبه هیئت وزیران هر داوطلبی که در یک آزمون شرکت می‌کند برای گزینش و انجام امور پزشکی تا ۲ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان بستگی به نوع هزینه‌ها، باید پرداخت کند.

وی ادامه داد: این موضوع را به کانون‌های ارزیابی سراسر کشور اطلاع‌رسانی کردیم، انجام آزمایشات پزشکی و گزینش عمومی در آموزش و پرورش حدود ۲ میلیون تومان هزینه دارد البته داوطلبان باید بدانند تمام افرادی که این مراحل را طی می‌کنند، حتما پذیرفته شده نهایی نیستند.

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۷ نظر برای هزینه ۲ میلیون تومانی ارزیابی تکمیلی آزمون استخدام معلم

  • ص
    صابری
    ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۲:۳۷
    سلام
    کجا باید همین مبلغ رو پرداخت کنیم چ سایتی
    • م
      محمد شاکری
      ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۳۵
      من دهک دو هستم ولی تو سایت کارا که میزنم وارد درگاه پرداخت میشه،خواهش میکنم راهنماییم کنید،باید چیکار کنم؟
      • س
        سارا
        ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۰۰:۴۰
        دقیقا منم همینطوره نمیدونم باید پرداخت کنم.و هم اینکه سهمیه 25 درصد
        • م
          محمد شاکری
          ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۱۲
          شما چیکار کردی بالاخره؟
          • س
            سارا
            ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۹:۱۷
            هیچ پرداخت کردم
      • M
        Mr
        ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۴۱
        ای استخدام تو رو خدا پیگیری کن. آموزش و پروش در یک اقدام بدون اطلاع دادن به داوطلبین استخدامی آموزگاری و دبیری و "بدون قید کردن در دفترچه" برای طی کردن مراحل مصاحبه یک میلیون هشتاد هزار تومان به جای سیصد هزار تومان قید شده از داوطلبین قبول شده مرحله کتبی اخذ میکنه.
        تو رو خدا پیگیری کنید... این همه متقاضی ثبت نام کردن به امید قبولی و شاغل شدن، از کجا این هزینه هارو تامین کنیم..؟!
        • پشتیبان سه
          ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۸:۰۲
          کاربرگرامی
          مبلغ اعلامی طی مصوبه‌ای در اسفندماه سال 1402 به تصویب دولت رسیده است. از آنجا که به هزینه‌های گزینش استخدامی در دفترچه اشاره‌ای نشده لذا تصمیم این مورد فقط در اختیار دولت خواهد بود.
          همچنین این مصوبه به صورت عام بوده و تمام متقاضیان استخدامی دولت موظف به پرداخت این هزینه خواهند بود.

        لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

        ثبت پاسخ