زمانبندی نقل و انتقالات برون استانی فرهنگیان اعلام شد

۱ نظر

مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری آموزش و پرورش جدول ویرایش‌ شده زمانبندی نقل و انتقال برون‌استانی فرهنگیان در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ را اعلام کرد.

به گزارش بازارکار، باتوجه ‌به برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته، امکان ویرایش درخواست متقاضیان نقل و انتقال برون‌ استانی از تاریخ ۱۴ تا ۱۶ مرداد در سامانه my.medu.ir فراهم شده است؛ لذا مقتضی است متقاضیان با مراجعه به سامانه مذکور درخواست خود را ویرایش یا ثبت نهایی کنند.

بر اساس اطلاعیه صادرشده و با استناد به نامه پنجم تیرماه امسال معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع به مرکز توسعه آموزش مجازی، فناوری و امنیت اطلاعات، درخواست انتقال موقت نیروهای مشمول قانون تعیین تکلیف معلمان و انتقال دائم نیروهای متقاضی به مقصد کلان‌شهر با رعایت ضوابط و مقررات مربوطه قابل‌بررسی خواهد بود.

منبع : بازار کار

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای زمانبندی نقل و انتقالات برون استانی فرهنگیان اعلام شد

  • م
    م
    ۲۱ مرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۳۲
    خواهشا نتیجه نقل وانتقالات برون استاننی اعلام کنید معلمان گناه دارند چرا .معلم بیچاره چجور برنامه ریزی کند اولش مگر نگتید پایان تیرماه مشخص میشود الان که به پایان مرداد نزدیک هستیم

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ