استخدام شرکت پالایش نفت آفتاب (استخدام جدید)

۴۳۴ نظر

استخدام شرکت پالایش نفت آفتاب

آزمون استخدام شرکت پالایش نفت آفتاب، آزمونی برای ورود متقاضیان کار در شرکت‌های  پتروشیمی است. شرکت پالایش نفت آفتاب نیز به عنوان یکی از شرکت‌های پتروشیمی، جذب نیروی انسانی مورد نیاز خود را از طریق این آزمون انجام می‌دهد. متقاضیان محترم استخدام در شرکت پالایش نفت آفتاب می‌توانند  اخبار و آگهی‌ها و اطلاعیه‌های استخدامی مورد نیاز خود را از طریق این صفحه پیگیری نمایند.

 

خبر ۹ خرداد ۱۴۰۳- آگهی جذب نیرو در شرکت پالایش نفت آفتاب ۱۴۰۳

شرکت پالایش نفت آفتاب با استعانت از خداوند متعال و با هدف توسعه کیفیت و کمیت تولیدات خود در نظر دارد به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود در واحدهای عملیاتی و ستادی تعداد ۲۰۰ نفر از داوطلبان (خانم و آقا) واجد شرایط را در مقاطع مختلف تحصیلی، در رشته ها و گرایش های مختلف از بین فارغ التحصیلان دانشگاهها و موسسات آموزشی عالی مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از طریق برگزاری آزمون استخدامی کتبی، مصاحبه تخصصی و گزینش بصورت قراردادی در چارچوب قانون کار و تامین اجتماعی دعوت به همکاری نماید.

مشاهده شرایط استخدام

لینک‌ها و صفحات مرتبط

  • ثبت نام در آزمون  استخدام شرکت پالایش نفت آفتاب ۱۲ الی ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ است. با مراجعه به بخش شرایط عمومی و اختصاصی آخرین اطلاعیه‌های مرتبط را بخوانید.
  • برای آمادگی شرکت در جلسه آزمون استخدامی شرکت پالایش نفت آفتاب می‌توانید از منابع و سوالات مفید موجود در این صفحه استفاده کنید.

 

شرایط عمومی و اختصاصی آزمون استخدامی شرکت پالایش نفت آفتاب

 

آخرین اخبار آزمون استخدام شرکت پالایش نفت آفتاب

زمان آزمون استخدام شرکت پالایش نفت آفتاب

زمان آزمون استخدامی شرکت پالایش نفت آفتاب به شرح زیر است:

مرحله آزمون زمان
ثبت‌نام ۱۲ الی ۳۰ خرداد ۱۴۰۳
دریافت کارت آزمون  ۱۱ تا ۱۳ تیر ۱۴۰۳
برگزاری آزمون ۱۴ یا ۱۵ تیر ۱۴۰۳
اعلام نتایج -

 

منابع مطالعاتی آزمون استخدامی شرکت پالایش نفت آفتاب

داشتن منابع مطالعاتی متناسب با رشته شغلی در آزمون استخدامی یکی از نیازهای تمام شرکت کنندگان آزمون استخدامی شرکت پالایش نفت آفتاب است. به همین منظور متقاضیان محترم می‌توانند با مراجعه به صفحه دانلود سوالات عمومی و تخصصی شرکت‌های پتروشیمی، نسبت به مشاهده منابع مطالعاتی پیشنهادی پرتکرار برای این آزمون اقدام نمایید.

 

 

منابع مطالعاتی برای مصاحبه
در این بخش، همه‌ی منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمون‌های استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روان‌شناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. با مراجعه به لینک مورد نظر، می‌توانید مطالب دلخواه‌تان را مطالعه کنید.
صفحات استخدامی پتروشیمی‌ها

 

آرشیو مطالب پیشین
آرشیو مطالب پیشین و سالهای گذشته مربوط به استخدامی شرکت پالایش نفت آفتاب در این قسمت لیست شده است، لطفا در صورت تمایل به مطالعه از پیوست‌های مربوط به سال مورد نظر خود استفاده بفرمایید
سوالات متداول
ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۴۳۴ نظر برای استخدام شرکت پالایش نفت آفتاب (استخدام جدید)

  • ه
    هادی
    ۱۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۱۰
    سلام وقت بخیر ، با مدرک دیپلم از اهواز می تونیم ثبت نام کنیم یا فقط برا بومی هاست ؟
    • پشتیبان سه
      ۱۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۳۱
      کاربرعزیز
      برای اطلاع از این موارد ، اینجا کلیک نموده و شرایط استخدام را بررسی نمایید.

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ